Data publikacji: 29 października 2018
Wynajem powierzchni w budynkach Szpitala pod ustawienie automatów samosprzedających do napojów zimnych, napojów gorących oraz przekąsek i słodyczy na okres 3 (trzech) lat
Zielona Góra, 10.01.2019 r.
TAA.213.3.2019
OGŁOSZENIE
Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra ogłasza pisemny konkurs ofert na wynajem powierzchni w budynkach Szpitala pod ustawienie automatów samosprzedających do napojów zimnych, napojów gorących oraz przekąsek i słodyczy na okres 3 (trzech) lat. Wynajmujący przewiduje ustawienie minimum 11 (jedenaście) automatów ww. asortymentu, które powinny zapewnić potrzeby pacjentów, personelu oraz wszystkich osób przebywających na terenie Szpitala. Automaty powinny posiadać: nowoczesny i estetyczny wygląd, wrzutnik na monety 0,10 – 5,00 zł oraz posiadać system bezgotówkowy. Zainstalowany czujnik zwrotu monety, w przypadku zawieszenia się produktu. Maszyna powinna być zabezpieczona antywłamaniowo i posiadać wzmocnioną szybę. Zasilanie 230V/50Hz. Przed złożeniem oferty Oferent ma prawo do odbycia wizji lokalnej powierzchni pod automaty wskazanych przez Wynajmującego w budynkach Szpitala po uprzednim uzgodnieniu terminu z Działem Administracyjno – Gospodarczym tel: 68 3296566, e-mail: ta@szpital.zgora.pl
1. WARUNKI WYNAJMU
- Kwota miesięcznego czynszu za najem powierzchni pod jeden automat samosprzedający – cena wywoławcza 350,00 zł/szt + obowiązujący % podatku VAT.
- Termin związania ofertą 30 dni od daty otwarcia ofert.
- Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych). Kopia dowodu wpłaty wadium powinna być dołączona do pisemnej oferty składanej przez oferenta.
- Wadium należy wnieść w terminie do dnia 21.01.2019 roku
- Wadium należy wnieść w formie pieniężnej:
- przelewem na rachunek bankowy zamawiającego konto: nr 91 1500 1810 1218 1001 2860 0000 BZ WBK S.A IV O/Zielona Góra.
- w kasie zamawiającego w godzinach pracy kasy (9.00 do 14.00), a dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
W przypadku gdy wadium jest wpłacone na rachunek bankowy, za datę wpłaty uznaje się chwilę uznania rachunku bankowego Zamawiającego kwotą wadium.
Oferty bez wpłaconego w całości wyznaczonego wadium nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu
- Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W przypadku unieważnienia postępowania wadium zostanie niezwłocznie zwrócone wszystkim wykonawcom.
- Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
- Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
- Wadium ulega przepadkowi na rzecz zamawiającego, jeżeli wykonawca, który wygrał przetarg (którego oferta zostanie przyjęta przez Szpital (zamawiającego)), nie przystąpi albo/i nie podpisze umowy
w zakreślonym w konkursie terminie, według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia. - Pozostałe warunki umowy wynajmu jak w projekcie umowy, załączniku do ogłoszenia o konkursie.
2. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
- Oświadczenie, ze Najemca posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie usług branży vendingowej.
- Pełnomocnictwo wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnie potwierdzonej dla osoby podpisującej dokumenty ofertowe – w przypadku, gdy składane dokumenty ofertowe podpisywać będzie osoba nieuprawniona do właściwej (według istniejącego stanu faktyczno – prawnego) reprezentacji wykonawcy.
- Wypełnioną i podpisaną ofertę stanowiącą załącznik nr 2 do ogłoszenia.
3. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
- Oferty należy składać do dnia 21.01.2019 roku do godziny 12:00 w Budynku Administracji – pokój 011
- Otwarcie ofert odbędzie się dnia 21.01.2019 roku o godzinie 12:15 w Budynku Administracji – pokój 011
- Termin podpisania umowy: w siedzibie zamawiającego, w terminie związania ofertą, w dacie wskazanej przez zamawiającego po poinformowaniu oferenta o przyjęciu przez zamawiającego jego oferty.
- Szczegółowe informacje można uzyskać w Dziale Administracyjno-Gospodarczym Budynek Administracji – pokój 011
- Osobą uprawnioną do kontaktów jest Agnieszka Antoszków – tel. 68 32 96 565, e-mail ta@szpital.zgora.pl.
Wynajmujący zastrzega sobie możliwość unieważnienia konkursu ofert na każdym etapie bez podania przyczyny
Załączniki:
- Oferta – automat samosprzedający, plik ODT, rozmiar 15 kB
- Umowa – automaty, plik DOC, rozmiar 37 kB
- Informacja z otwarcia ofert konkursu, plik ODT, rozmiar 16 kB