Data publikacji: 8 grudnia 2022
O nas – Tekst łatwy do czytania (ETR)

INFORMACJA O SZPITALU UNIWERSYTECKIM W ZIELONEJ GÓRZE IM. KAROLA MARCINKOWSKIEGO W JĘZYKU ŁATWYM DO CZYTANIA – ETR (EASY TO READ)
Szpital Uniwersytecki w Zielonej Górze znajduje się przy ulicy Zyty 26.
Na zdjęciu widzisz budynek administracji E, w którym pracują prezes Szpitala Uniwersyteckiego oraz urzędnicy.

Prezesem Szpitala Uniwersyteckiego w Zielonej Górze jest dr Marek Działoszyński.

W pracy pomagają wiceprezes ds. rozwoju, dyrektor ds. lecznictwa, lekarz naczelny, pielęgniarka naczelna oraz pracownicy działów.
Czym się zajmuje szpital?
Szpital Uniwersytecki zapewnia całodobową opiekę medyczną pacjentom z wykorzystaniem aktualnej wiedzy medycznej i posiadanych zasobów.
Kontakt z pracownikami szpitala
Zapraszamy Was do kontaktu z pracownikami szpitala od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-14.30.
Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer 68 32 96 200.
Możesz też wysłać wiadomość na adres poczty elektronicznej: kancelaria@szpital.zgora.pl
Obsługa osób z niepełnosprawnością ruchową
Osoby z niepełnosprawnością ruchową przyjmowane są w budynku przy ul. Zyty 26, budynek E, w biurze Pełnomocnika do spraw Praw Pacjentów:
Magdalena Kotlarz
- pn. – pt. w godz. od 9.00 do 13.00
- ul. Zyty 26, budynek E
- tel. 68 32 96 311;
- e-mail: pacjent@szpital.zgora.pl
Budynek ten posiada windę dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

Można skorzystać ze znajdującego się w bliskiej odległości parkingów miejskich przy ul. Zyty lub ul. Wazów, gdzie znajdują się miejsca dla osób z niepełnosprawnością lub po wjeździe na teren szpitala z parkingów, gdzie zostało wydzielonych ok. 50 miejsc dla osób z niepełnosprawnością. Najbliższy znajduje się w odległości ok. 30 metrów od wejścia do windy budynku E (na zdjęciu).
Regulamin korzystania z parkingu POBIERZ >>>
