Data publikacji: 16 października 2018
Konkurs ofert na wydzierżawienie gruntu wraz z wybudowaniem ośrodka terapii hiperbarycznej
Zielona Góra 16.10.2018 r.
TAA.213.39.2018
OGŁOSZENIE
Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra
ogłasza pisemny konkurs ofert na wydzierżawienie gruntu – terenu Szpitala o powierzchni około 450 m² wraz z wybudowaniem przez Dzierżawcę na wydzierżawionym terenie budynku parterowego ośrodka terapii hiperbarycznej, na potrzeby prowadzenia przez Dzierżawcę działalności medycznej oraz wybudowanie przez Dzierżawcę tzw. łącznika komunikacyjnego, który połączy budynek „U” z budynkiem „L”, na potrzeby Szpitala.
1. WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE OFERT:
- W konkursie ofert mogą wziąć udział osoby:
- posiadające wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,
- dysponujące odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdujące się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Kwota czynszu za:
- dzierżawa gruntu – cena wywoławcza 8,00 zł/m² + obowiązujący % podatku VAT,
- dzierżawa gruntu w okresie prowadzenia inwestycji 50% ceny wywoławczej + obowiązujący % podatku VAT,
- media na podstawie wskazań podliczników wg faktycznie ponoszonych kosztów przez Szpital.
- Termin związania z ofertą 30 dni od daty otwarcia ofert.
2. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
- Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami podatków i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
- Wypełnioną i podpisaną ofertę stanowiącą załącznik nr 2 do ogłoszenia.
3. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
- Oferty należy składać do dnia 30.10.2018 roku do godziny 11:30 w Budynku Administracji – pokój 011.
- Otwarcie ofert odbędzie się dnia 30.10.2018 roku o godzinie 12:00 w Budynku Administracji pokój 011.
- Szczegółowe informacje można uzyskać w Dziale Administracyjno-Gospodarczym Budynek Administracji pokój 011.
- Osobą uprawnioną do kontaktów jest Halina Miler – tel. 68 32 96 564, e-mail ta@szpital.zgora.pl.
Wynajmujący zastrzega sobie możliwość unieważnienia konkursu ofert na każdym etapie bez podania przyczyny.
Załączniki:
- projekt umowy – załącznik nr 1 do ogłoszenia, plik ODT, rozmiar 36 kB
- Oferta – załącznik nr 2 do ogłoszenia, plik ODT, rozmiar 16 kB