Szpital Uniwersytecki w Zielonej Górze

Google Translator

Data publikacji: 18 lutego 2022

Cześć administracji szpitala w nowej lokalizacji

W związku ze złym stanem technicznym budynku administracji przy ul. Zyty, kierownictwo szpitala podjęło decyzję o przeniesieniu części pracowników do nowej tymczasowej siedziby mieszczącej się przy ul. Wyspiańskiego 11.

Budynek przy ul. Wyspiańskiego 11
Fot. Szpital Uniwersytecki w Zielonej Górze

Budynek administracji przy ul. Zyty, w którym znajdowało się wiele kluczowych działów lecznicy, był w rzeczywistości budynkiem zaplecza dla kierownictwa i robotników zatrudnionych przy powstawaniu gmachu L jeszcze w latach 70. – Jego stan techniczny od dawna pozostawiał wiele do życzenia, w listopadzie 2021 r. zewnętrzny podmiot oceniający wskazał na potrzebę jak najszybszego wyłączenia go z użytkowania. Ściany były popękane, co miało wpływ na statykę budynku. Dalsze w nim przebywanie groziło katastrofą budowlaną – ocenia Paweł Urbański, kierownik Działu Inwestycji i Remontów.

Dlatego szefostwo szpitala zdecydowało o wynajęciu czasowym miejsca w biurowcu przy ul. Wyspiańskiego 11.

Poniżej podajemy aktualną lokalizację działów szpitala.

W budynku A1 (dawny WOTUiW) znajdują się:

  • Sekretariat Główny
  • Prezes Zarządu
  • Dyrektor ds. Lecznictwa
  • Naczelny Lekarz
  • Naczelna Pielęgniarka
  • Dział Aparatury Medycznej
  • Sekcja Statystyki i Dokumentacji Medycznej
  • Dział Żywienia
  • Pełnomocnik do spraw Praw Pacjenta
  • Inspektor Ochrony Danych
  • Rewident zakładowy
  • Inspektor do spraw ochrony przeciwpożarowej
  • Inspektor do spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego

W biurowcu przy ul. Wyspiańskiego 11 znajdują się:

  • Sekretariat Administracji
  • Kancelaria
  • Wiceprezes ds. Finansowych
  • Główny Specjalista do spraw Rozwoju
  • Główny Księgowy
  • Dział Organizacji i Zarządzania Jakością
  • Biuro Zarządu z Sekcją Sekretariatu
  • Dział Księgowości i Płac
  • Dział Inwestycji i Remontów
  • Dział Analiz Ekonomicznych 
  • Dział Świadczeń Medycznych
  • Dział Zamówień Publicznych
  • Audytor Wewnętrzny
  • Dział Administracyjno-Gospodarczy
  • Zespół Radców Prawnych
  • Dział Rejestru Chorób Nowotworowych
  • Pełnomocnik Prezesa ds. Zarządzania Jakością

Inne lokalizacje:

  • Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi: Budynek S
  • Dział Informatyki: Budynek N
  • Dział Higieny i Epidemiologii: Budynek N
  • Apteka Szpitalna: Budynek C
  • Farmakolog: Budynek C
  • Dział Eksploatacji: teren za Budynkiem C
  • Zespół Transportu Medycznego: teren za Budynkiem C
  • Pralnia: teren za Budynkiem C
  • Inspektor do Spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy: Budynek S
  • Koordynator ds. Leczenia Onkologicznego: Centrum Zdrowia Matki i Dziecka/ Szpital Tymczasowy

Tutaj znajdziesz dane kontaktowe:

Władze szpitala >>

Administracja >>