Szpital Uniwersytecki w Zielonej Górze

Google Translator

Data publikacji: 16 czerwca 2025

Prosta i szybka rejestracja dzięki Asystentowi Pacjenta

Pacjenci szpitala, którzy chcą zarejestrować się na wizytę w poradniach specjalistycznych, zyskali nowe możliwości dzięki Asystentowi Pacjenta. Obecnie nie tylko można łatwo odwołać, ale również umówić wizytę.

Za pomocą Asystenta Pacjenta na stronie internetowej placówki możesz szybko zgłosić swoją sprawę w dowolnym temacie do rejestracji za pomocą formularza kontaktowego.

Asystent Pacjenta to platforma komunikacji internetowej między pacjentami a rejestracją medyczną szpitala. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii zbędne staje się oczekiwania w kolejkach do rejestracji osobistej czy telefonicznej.

Asystent Pacjenta to rozwinięcie funkcjonującego już w szpitalnej rejestracji call center o dodatkowy kanał komunikacji internetowej. Dotychczas pracownicy rejestracji jedynie odbierali telefony pacjentów, od teraz kontakt z nimi jest możliwy także za pomocą wiadomości mailowych czy przygotowanych formularzy na stronie www szpitala.

Każde zgłoszenie poprzez formularze kontaktowe w specjalnym widgecie (dostępny po kliknięciu w ikonę w prawym dolnym rogu strony internetowej) otrzyma indywidulany numer sprawy oraz zostanie przekierowane bezpośrednio do pracownika rejestracji.

Asystent Pacjenta został przygotowany z myślą o szybkiej i intuicyjnej obsłudze. Czytelne grafiki oraz przejrzysty układ treści pozwalają na szybkie odnalezienie potrzebnych informacji. W przypadku chęci kontaktu każdy formularz kontaktowy posiada wyraźnie zaznaczone pola, w których należy podać swoje dane kontaktowe, a także zostawić dłuższa wiadomość pisemną z opisem swojej sprawy.

Dzięki możliwościom Asystenta Pacjenta pacjenci mogą ominąć kolejki oczekujących i zgłosić swoją sprawę, mając pewność, że w stosukowo krótkim czasie uzyskają potrzebne informacje lub ich sprawa zostanie przekierowana do właściwego pracownika, który nada jej bieg.

Sprawdź możliwości Asystenta Pacjenta, wysyłając bezpośrednio wiadomość mailową lub klikając w ikonę w prawym dolnym rogu strony internetowej.